למה חשוב לדווח המרות לCallbox ואיך תעשו זאת
"מה שלא ניתן למדוד, לא ניתן לשפר"
ח.אבצוק (וכנראה עוד כמה אנשים)
המדידה לא נגמרת לעולם וכל מי שמתעסק בדאטה יודע זאת,
תמיד יש עוד דאטה, תמיד נמצא עוד דבר שצריך לשפר
אבל יש דברים שפשוט אסור לנו לוותר עליהם.
אם הגעתם למאמר הזה, כנראה ואתם כבר מודדים בצורה בסיסית את השיחות לעסק שלכם כלומר אתם יודעים מה מקור התנועה, אורך השיחה, היום החזק של העסק, מילת המפתח המובילה ועוד נתוני בסיס שלמדנו לקרוא מאזור הReporting של Callbox.
אך בואו נודה באמת, נכון לעכשיו - אתם מודדים לידים.
וגם אם נקבל אלפי לידים ביום, לא עשינו בזה כלום אם אף אחד מהם לא נסגר במכירה.
בשביל להבין איזה מאפיקי הפרסום שלנו הניבו לידים שגם נסגרו במכירה, נצטרך לדווח המרות.
נכון להיום, מערכת Callbox מעמידה לראשותינו כמה דרכים לדיווח המרות.
אבל הכי חשוב, שגם אם ישראל ישראלי(הלקוח הפוטנציאל) התקשר לעסק בפעם השניה אחרי חודש, והפעם הוא לא ישב מול המחשב ובחן את האתר שלנו, אלא נזכר שרצה לקנות בזמן שהיה בדרכים, מערכת Callbox תזהה את המספר ותשייך את המכירה לאותו הקליק שהביא אותו בפעם הראשונה.
ולמה זה כל כך חשוב?
במשך השנים שלנו בתעשייה נוכחנו לגלות שישנו הבדל לא קטן בין מקורות התנועה שמייצרות לידים לבין מקורות התנועה שמיצרות מכירות דה פקטו.
המטרה שלנו בסופו של דבר היא להשקיע בערוצי השיווק שמניבים הכי הרבה מכירות ולאו דווקא שיחות.
ואת זאת נדע ונמדוד רק אם נדווח המרות!
ומה לגבי אפיקי הפרסום?
כמו שכולנו יודעים, היום ניתן לנהל קמפיינים ממומנים לא רק בגוגל.
נאמר ויש לנו קמפיין גם בפייסבוק וקיבלנו עכשיו שיחה ישירות מהקמפיין ישר לעסק.
השיחה נגמרה במכירה, נוכל כעת לשלוח המרה ישירות לפייסבוק (או לכל אפיק פרסום אחר לצורך העיניין) וככה
לעקוב אחר יעילות הקמפיינים שלנו בכל אפיקי הפרסום - גוגל, טאבולה, פייסבוק, אאוטבריין ועוד.
נוסיף ונציין כי כבר בתהליך ההקמה של חשבון ה Callbox , חיברנו את Google Analytics ככה שההמרות ישודרו ישרות לחשבון שלכם בגוגל.
אז איך מדווחים המרות?
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.