דיווח המרות באמצעות צ'אטבוט
אחרי שלמדנו כמה ולמה חשוב לדווח המרות וכמובן לחבר את הCRM למערכת קולבוקס,
נלמד על אחת השיטות הנוחות (ולמען האמת, האהובה עלינו) לעדכן את Callbox, את הCRM ואת שאר הפלטפורמות הרלוונטיות - מה קרה עם הליד ולדווח על מכירה במידת הצורך.
צ'אטבוט (Chat Bot)
בעידן של היום, מה יותר אינטואטיבי וטבעי לכל משתמש מאשר התכתבות ומסרונים בנייד?
בCallbox החלטנו לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ולאפשר ללקוח לנהל
התכתבות אוטומטית באמצעות צ'אטבוט אשר ידווח למערכת Callbox ולCRM על סטטוס הליד והאם השיחה נגמרה במכירה.
פיתוח הצ'אטבוט מותאם אישית עבורכם וסדרת המסרים שתקבלו תהיה בהתאם לצרכי העסק בלבד.
באמצעות הצ'אטבוט תקבלו הודעה בכל פעם שהסתיימה שיחה, ההודעה תשלח אליכם דרך אפליקציית המסרים של Facebook.
לדוגמה:
*שיחה נגמרה*
צ'אטבוט שולח אליכם לנייד הודעה ראשונה:
"זהיתי שהסתיימה שיחה מ______"
"האם תרצה לעדכן בCRM?"
- *כן* | *לא*
"האם התבצעה מכירה?"
- *כן* | *לא*
"האם תרצה להוסיף הערות?"
- "הייתה שיחה מעולה, יש לחזור אליו בראשון ב10 בבוקר."
הצ'אט ישלח את המידע לCallbox ומשם לכל פלטפורמה רלוונטית.
איך זה נראה בפועל?
רוצים גם אתם לחבר את הצ'אטבוט, לבנות תסריט שיחה ולהתחיל להתכתב עם ה הCRM ו Callbox?
לשמוע עוד על הפיצ'רים לעדכוני הלידים? תכנסו לאתר, תשאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם (:
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.