שירות ה - Post Call
אחרי שלמדנו כמה ולמה חשוב לדווח המרות וכמובן לחבר את הCRM למערכת קולבוקס,
נלמד על אחת השיטות הנפוצות והנוחות לביצוע המשימה.
Post call
שירות ה Post call מאפשר לנו לדווח המרה ולעדכן מה קרה עם הליד באמצעות תפריט קולי
מותאם אישית העולה מיד לאחר שהליד מנתק את השיחה.
לדוגמה:
ישראל ישראלי התקשר לעסק ונציג המכירות ענה.
השיחה נגמרה בהצלחה וישראל החליט לרכוש את המוצר.
ברגע שישראל מנתק את השיחה עולה הקלטה מוכנה מראש אל מול נציג המכירות -
"שלום, האם השיחה נגמרה במכירה?"
כן - הקש 1
לא - הקש 2
"האם יש צורך בפולואפ?"
כן - הקש 1
לא - הקש 2
"האם יש צורך לשלוח הצעת מחיר?"
כן - הקש 1
לא - הקש 2
המערכת תתייחס להקשות של נציג המכירות כ"טריגר" ותשלח את המידע לפלטפורמה הרלוונטית.
המרה לCallbox, Google Analytics, Google Ads, CRM ובעצם כל פלטפורמה אליה תרצו לדווח על סטטוס הליד.
השירות הזה מאפשר לנו לשלוט מרחוק ולא לשכוח לעדכן אף ליד ואף מכירה, גם כשאנחנו לא במשרד.
חשוב לציין שהשירות הזה נפוץ בעיקר בקרב סוכנויות דגיטל אשר לא מצליחות לרדוף אחרי הלקוח שלהם
וככה לא מצליחות לעקוב אם הייתה מכירה ובגדול - לקבל דיווח על איכות הלידים שהיא מספקת ללקוחותיה.
נוסיף ונמליץ על הפיצ'ר גם לסוכני שטח אשר מבצעים את שיחות המכירה מחוץ למשרד.
רוצים גם אתם לקבל את שירות הPost Call במערכת Callbox?
לשמוע עוד על הפיצ'רים לעדכוני הלידים?
תכנסו לאתר, תשאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם (:
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.