חיבור Callbox לCRM - איך זה נראה ולמה זה חשוב
בשנים האחרונות אנחנו שומעים את המושג CRM לא מעט בכל הקשור לניהול עסקים בדיגיטל ובכלל.
יותר מזה, הסיכוי שאתם קוראים את המאמר הזה ואין לכם מערכת לניהול לקוחות הוא כנראה כמו הסיכוי שלא שמעתם על שיווק ממומן בגוגל.
אבל כמובן שלא באנו למכור לכם פה כלים לניהול הלקוחות,
אלא לספר לכם על האוטומציה שבדבר ואיך בכלל Callbox קשורה לנושא.
אם אתם סוכנות דיגיטל שרודפת אחרי הלקוח שידווח לה מה לעזאזל קרה עם הליד
או שאתם מנסים לרדוף אחרי אנשי המכירות שלכם או שבכלל אתם בעצמכם איש המכירות שאחרי
כל שיחה ושיחה, פותח את המחשב, נכנס לCRM, נכנס לרשומה של הלידים, פותח ליד חדש ועוד שלב ועוד שלב
התעייפתם רק מלקרוא את זה...
פה נכנסת האוטומציה לתמונה.
מערכת Callbox בעלת REST API פתוח, שזה בעצם כמו לקבל תפריט בעברית בכל מסעדה שתבחרו לסעוד בה בכל מקום בעולם. לא משנה מי הוא השף או המלצר, אתם תדעו להסביר בדיוק מה הייתם רוצים לקבל.
כמובן רק אם השף מוכן לשמוע.
אז ככה זה בCallbox, אנחנו נדע לחבר את המערכת לכל CRM שידע לקבל מידע מבחוץ, שלא נדבר על חיבור דו כיווני.
אם נפשט את הדברים, שיחה חדשה נכנסת לעסק, תכנס באופן אוטומטי לרשומת הלידים במערכת הCRM
עם כל מידע שתבחרו לשאוב מCallbox.
לדוגמה:
כאן אנחנו רואים שיחה מעמוד הCall Log של Callbox
נראה את המספר ממנו התקשרו, הקמפיין ממנו הגיעו, מילת המפתח ומנוע החיפוש בו מפורסם הקמפיין.
שניות ספורות לאחר קבלת השיחה, נוכל לראות את אותם הפרטים מוזנים ברשומת הלידים החדשים במערכת הCRM שלנו.
וככה זה יראה במערכת הCRM, כל הפרטים שרלוונטים עבור העסק שלכם, מרוכזים במקום אחד בצורה אוטומטית.
מה שנשאר זה רק להכניס את שם הליד שלצערנו, ולטובתו של הליד התמים, נוכל לקבל רק אם נשאל...
ומה אם לא הייתי במשרד כשעניתי לליד?
שמח ששאלתם
מערכת Callbox מנגישה לנו את החיבור בינה לבין הCRM בלא מעט דרכים.
אבל אנחנו נתרכז בשניים הפופלרים ביותר.
הראשון והפשוט ביותר הוא פיצ'ר ה Post Call שעובד בצורה הבאה:
מיד ברגע שהליד מנתק את השיחה, עולה תפריט קולי שאתם תגדירו מראש, כאשר כל מה שנציג המכירות צריך לעשות
זה להקשיב לתפריט הקולי ולהקיש על המספרים בהתאם.
לדוגמה:
"האם הליד רלוונטי? הקש 1"
"האם יש צורך בפולואפ? הקש 2"
והמידע יתעדכן באופן אוטומטי בCRM ויחכה לכם שתחזרו למשרד.
למאמר המלא על פיצ'ר הPost Call והגדרותיו
האופציה השניה והאהובה עלינו ביותר, היא צ'אט בוט השולח אליכם
דרך אפליקציית המסרים של Facebook, שירשור הודעות שאתם תגדירו.
הבוט ישלח לכם הודעה ראשונה של "זיהיתי שיחה מהמספר הבא _____
האם תרצה לעדכן בCRM?"
לאחר שתקליקו "כן" הוא ימשיך וישאל - "מה שם הליד?" "האם יש אימייל?"
האם תרצו להוסיף הערות?" וככה ימשיך לתקשר איתכם עד שתמלאו באופן נייד
את כל הפרטים הרלוונטים והמידע יכנס ישירות לCRM ישר מהסלולרי שלכם.
לא משנה איפה אתם בעולם.
למאמר המלא על פיצ'ר הצ'אטבוט ולפרטים נוספים
אז לסיכום
כל עסק מבקש את אותם הדברים הפשוטים -
לחסוך בזמן וככה לחסוך בכסף וכמובן בלי לאבד מידע חשוב
כל עסק מתעסק עם אותו עניין מרכזי -
לידים
והדרך לשלב בין שני הדברים, היא לחבר את כל מקורות הלידים למערכת אחת שמנהלת אותם ומרכזת את המידע
- מערכת ה CRM
(ולמי שלא ידע עד עכשיו - Customer Relationship Management)
כמו שכבר למדנו, Callbox מכסה לנו את כלל המקורות כאשר אוספת טלפוניה און ליין ואוף ליין
וכמובן גם פניות מהאתר בטפסי הלידים.
אם הCRM יודע לקבל מידע מבחוץ - אנחנו נדע להתחבר אליו
רוצים גם אתם לחבר את הCRM למערכת Callbox?
לשמוע עוד על הפיצ'רים לעדכוני הלידים? תכנסו לאתר, תשאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם (:
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.