מה זה בכלל Callbox ואיך זה עובד?
נעים מאוד, אנחנו Callbox, מערכת SaaS שמאפשרת מדידה ושיוך של מקור שיחות מהדיגיטל.
כבר שנים שקיימת האפשרות לשייך מקור הגעה של ליד מטופס, קולבוקס משלימה את התמונה לגבי שיחות מהדיגיטל (ממספר שמוצג באותו טופס). על ידי השלמה זו של ההמרות מה"אופליין".
למעשה המפרסם מקבל ראייה מלאה לגבי איזה אפיקים (קבוצות מודעות לדוגמא) יצרו לידים/שיחות ואיזה אפיקים לא יצרו כלום. בעזרת המידע הזה תוכלו לדעת בדיוק איזה אפיקי דיגיטל מייצרים לידים/שיחות ואיזה לא מייצרים כלום וניתן לסגור אותם ולהסיט את התקציב לאפיקים שמביאים לידים/שיחות. זה ידע שמאפשר חיסכון של לפחות 20% בעלויות לליד!
קולבוקס נמצאת היום בשימוש של כ-500 לקוחות ישראלים, ביניהם כ-50 לקוחות אנטרפרייז כגון: יס, הוט, הראל, הפניקס, מנורה, אלטשולר שחם, סטינג TV, לבנת פורן, הקריה האקדמית אונו, הולמס פלייס, אבי סופר, משולם, פספורט קארד, טרייד מוביל, צ'מפיון מוטורס, אלבר, דלק מוטורס ועוד.
לקולבוקס הממשק היחיד לגוגל שמאפשר שיוך מדויק של כל שיחה מתוסף השיחות מהמובייל. זה אומר שעסק שמרבית השיחות מגיעות מהחיפוש הממומן מעתה ידע בדיוק מאיזה חיפושים הלידים הטובים יותר מגיעים.
כמו כן, אם היום אתם לא מציגים מספרים בטפסים שלכם (כדי שתוכלו למדוד מדויק) אז רק עצם העובדה שמעתה תוכלו להציג מספרי טלפון בטפסים יגדיל לכם את הלידים משמעותית.
כל המידע שקולבוקס אוספת משורשר ישירות למדיה הרלוונטית כך שאנשי משרד הפרסום יוכלו לראות בחשבונות גוגל, פייסבוק, אאוטבריין וטאבולה שלכם את המידע איפה היו לידים/שיחות.
למרבית לקוחות האנטרפרייז שלנו אנחנו מחוברים גם ל-CRM, מקימים להם שם את השיחות כרשומות ליד ומחוברים בצורה של מוניטורינג כדי לדעת מתי ליד הפך למכירה ואז מעדכנים במדיה את הסטטוס "נשאר ליד" ל"בוצעה מכירה/תואמה פגישה".
בנוסף, אנחנו גם AutomationIL, ה-Reseller הראשון בעולם של Make.com (פלטפורמת Saas לאוטומציה ואינטגרציה ברמת אנטרפרייז), בית לפרויקטים של אוטומציה עסקית בעיקר לחברות אנטרפרייז ומייסדי קהילת מקצועני האוטומציה המונה למעלה מ-14,000 מקצועני אוטומציה עסקית, חלקם ממחלקות IT בחברות גדולות בהייטק ואחרות, חלקם עצמאיים שמספקים שירותים לחברות וחלקם אנשים טכניים מהמערכות שמשרתות את מקצועני האוטומציה.
בנוסף, במסגרת AIL Academy, אנו מכשירים אנשי אוטומציה בקורס ממוקד ביסודות העבודה על גבי מערכת Make בשם Make associate שמטרתו להכשיר עובדים לביצוע אוטומציות הן בחברות היי-טק והן כפרילנסרים המספקים שירותי אוטומציה למגוון לקוחות SMB.
ב-23.6.22 קיימנו את כנס האוטומציה העסקית הגלובלי הראשון בישראל AIL 2022 אליו הגיעו למעלה מ-700 חברי קהילה ואחרים ושמעו את החברות המובילות במשק (Meta/Facebook, Monday, Amdocs, Zendesk, IBM, Wix, AppsFlyer, Make, Twilio, Freshworks) מדברות על עתיד האוטומציה העסקית.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.