חיבור Google Ads לקולבוקס - חלק א'
לפניכם סרטון קצר שמסביר איך מחברים חשבון קולבוקס לחשבון Google Ads, בנוסף יש טקסט כתוב וצילומי מסך מתחתיו.
מטרת החיבור היא לדווח המרות של שיחות (או טפסים) לקליקים ספציפיים שהגיעו מגוגל. חיבור זה ינגיש את המידע לכם או לאנשי הקמפיינים בחלוקה לקמפיינים, מילות חיפוש, מודעות, קבוצות מודעות ולמעשה כל חיתוך שגוגל מאפשרת. את המידע תקבלו גם על שיחות מתוסף השיחות של גוגל! (במאמר המשך יש הסבר על תוסף השיחות).
כמוכן, ניתן לדווח המרות אפילו עד 90 יום אחורה. למעשה, אם תזינו מידע נוסף לגבי השיחה כמו העובדה שהגיעה לפגישה, הפכה למכירה או כל KPI אחר של העסק, תוכלו לדווח גם את מידע הזה להמרות תואמות בגוגל.
לאחר ההתחברות הראשונית למערכת
עליכם להיכנס ללינק הבא עם אותו שם משתמש וסיסמה
לאחר מכן עליכם ללכת לתפריט המבורגר -> settings -> integrations -> google ads
לאחריו תגיעו למסך הזה
יש ללחוץ על הכפתור המסומן בצהוב, לאחר מכן תועברו למסך הבא
לחצו על Link Google User.
חשוב - יש לחבר משתמש עם הרשאות אדמין בגוגל אדוורדס.
לאחר החיבור המסך ייטען ויהיה כמו אנימציה כזו, ובסיום תחזרו למסך שבו הייתם.
כעת נבחר את החשבון אדוורדס אותו נרצה לחבר,
אם המערכת לא זיהתה את החשבון הרלוונטי לחצו על Link One Google Ad Account
במידה והמערכת זיהתה תופיע לכם שורה בחלק Google Ads Customer Mapping ותצטרכו ללחוץ על הכפתור Edit מצד שמאל.
בשני המקרים תגיעו למסך הבא:
בחרו בחלק העליון ( Map Accounts ) את חשבון הקולבוקס שלכם ולאחר מכן את חשבון האדוורדס שלכם.
בחלק התחתון ( Conversion Tracking ) עליכם ליצור את ההמרות אליהם יועבר המידע
Lead Conversion Action - המרה ללידים.
Sale Conversion Action - המרה למכירה.
יופיע לכם מצד ימין למשבצת של Lead Conversion Action או Sale Conversion Action כפתור Edit כחול לחצו עליו ויפתח לכם המסך הבא
הגדירו את שם ההמרה שתרצו ושנו את הDefault Currency Code להיות ILS או מה שרלוונטי לעסק שלכם ולחצו על Create.
הפעולה הזו יוצרת לכם המרה בחשבון האדוורדס שלכם, במידה והפעולה נכשלה פשוט הגדירו באדוורדס המרה.
את הפעולה הזו יש לבצע גם ב - Sale Conversion Action.
לאחר שביצעתם את זה לחצו על Save למטה בדף ותחזרו למסך הקודם.
מה שנשאר לנו להגדיר זה מתי נבצע שליחה להמרה שעכשיו יצרנו.
תגללו למטה את המסך ותגיעו לחלק של Lead Rules / Sale Rules, לחצו על Add workflow מצד ימין
בחלק העליון יש לכם אפשרות להוסיף תנאי לשליחה - למשל שיחה מעל 60 שניות אך ממש לא חייב להגדיר תנאי.
לאחר מכן שמנו V ב- Google Ads השאירו את הבחירה להיות Last Touch אם אין לכם העדפה אחרת.
ב-Uplode Sale Amount רשמו 1.
בצעו שמירה וזהו סיימתם להגדיר את החיבור.
הערה - ישנה אופציה נוספת להגדיר את השליחה לגוגל אדוורדס שהיא מתבצעת דרך הטריגרים.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.