עדכון המרות באמצעות שליחת קובץ CSV / Google Sheet
שלום רב.
אם הגעתם למאמר זה, אתם כנראה מוכנים ונכונים להתחיל למדוד איזה קמפיין, דף נחיתה, מילת מפתח ועוד,
מניבים לכם תוצאות כספיות ואיזה אפיק פרסום סתם מבזבז לכם משאבים חשובים כמו זמן וכסף.
כבר למדנו שאת הנתונים הנ"ל נוכל למדוד באמצעות דיווח ועדכון מכירות שהתבצעו בעקבות שיחות הטלפון.
עכשיו נלמד על אחת השיטות היותר פופולריות שיש למערכת Callbox להציע.
דיווח המרות באמצעות Google Sheet.
איך בדיוק הדיווח מתבצע?
תחילה, נרצה לייצא מסמך Google Sheet / CSV.
המסמך חייב להכיל עמודה למספרי טלפון - אליו יש לשייך את השיחה ועמודה נוספת של האם הייתה מכירה - בעמודה זאת ניתן לסמן V אם הייתה מכירה או פשוט לסמן ערך מספרי (כמו בדוגמה למטה).
כעת מה שנרצה לעשות זה לשלוח את המסמך אחת לחודש/שבוע או כל פרק זמן שנכון לעסק שלכם.
את המסמך נשלח אל Support@callbox.co.il ואנחנו נדאג לעדכן בצורה אוטומטית את חשבון הקולבוקס שלכם
ככה שבכניסה ללוג השיחות תוכלו לראות כמה הרווחתם על כל שיחה. המידע כמובן יסתנכרן עם עמוד ה Reporting במערכת Callbox ככה שנוכל לפלג את הדוחות כמו שאנחנו יודעים לפי קמפיין, מודעה, דף נחיתה, מספר טלפון, מילת מפתח ועוד.
שיטה זו לדיווח המרות ומכירות פופלרית בעיקר בקרב עסקים בינונים עד גדולים בעלי מכירות רבות במהלך החודש.
חשוב גם לציין ששיטה זו היא ללא עלות ונכללת כחלק משירותי המנוי שלכם בCallbox.
כל מה שצריך לעשות זה ליצור איתנו קשר בSupport@callbox.co.il
המחשה של מבנה הקובץ:
לעוד מאמרים, סרטוני הדרכה ופיצ'רים תוכלו להכנס לאתר הבית של Callbox בכתובת Callbox.co.il
או להגיע ישירות למרכז התמיכה בhttps://support.callbox.co.il/hc/he
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.