הגדרת התראה לאחר שיחה בעזרת טריגר
טריגרים בקולבוקס משמשים ליישם תהליכים אוטומטים שקשורים להיבטים שונים של שיחה כגון שליחת הודעת טקסט, תיוג שיחה, עריכת שדה, שליחת המרה ועוד...
חשוב לציין כאן שליחת הודעות עובדת רק למספרים אמריקאים\קנדים, אירופאים או אוסטרלים.
בשביל להגדיר התראה עליכם לגשת ל Triggers תחת Flows:
ולחצו על New Trigger בפינה הימנית העליונה ותגיעו למסך הבא:
יש להגדיר שם וניתן להגדיר תיאור לאחר כתיבת השם יש לשמור ואז יתאפשר לנו לשייך את המספרים עליהם תחול האוטומציה הזו תחת Edit Assigned Tracking Numbers או שניתן ליישם אותה על כל המספרים על ידי בחירת Trigger for all Activities.
תחת Trigger יש לבחור מתי הפעולה מתרחשת, האופציות הן:
When a call or text is received - בתחילת שיחה שמתקבלת.
When a call or text is sent - בעת ביצוע שיחה.
Through a voice menu or other trigger - מאפשר לתפריט קולי להוות טריגר לתהליך.
When an agent answers a call within a call queue - כאשר יש מענה בתוך תור טלפוני.
When an agent transfers a call - בעת העברת שיחה.
When a website session is associated to the call record - כאשר מתקבל מידע לגבי הסשיין של המתשמש (דף נחיתה\אתר, gclid, cid ועוד....)
When the caller hangs up the call early - כאשר משתמש מנתק מוקדם.
Trigger when call contact panel is manually updated - כאשר יש עדכון בנתוני הרשומה.
Once all information about the activity is captured - סוף השיחה לאחר שמתקבל כל המידע (לא כולל מילות מפתח מגוגל).
1 hour after call data is captured (for Google Analytics) - שעה לאחר סוף השיחה יחד עם כל הנתונים כולל מילות מפתח.
Whenever sale data is updated for any activity - כאשר נתוני מכירה מעודכנים.
When a FormReactor activity is created - בעת הגשת טופס.
When PPC data is retrieved for an activity - כאשר מתקבל מידע חזרה מ Google Ads.
When cost data is retrieved for an activity - כאשר נתוני עלות משוייכים
When a keyword is spotted within a call transcription - כאשר מילת מפתח מופיעה בתמלול בשיחה.
לאחר שבוחרים אופציה יש להקליק על Add Workflow, לאחר מכן נראה מסך כזה:
בשורה הראשונה ישנו תנאי שניתן להציב לדוגמא, אם Landing URL מכיל את המילה sale או כל תנאי שתרצו. במידה ולא תרצו להגדיר תנאי ניתן למחוק אותו לחלוטין.
באזור ה Action ניתן לבחור מה הפעולה אותה נרצה לבצע כגון שליחת סמס, תיוג שיחה, שליחת המרה, שליחת מידע למערכת CRM ועוד.
ניתן לבדוק את האוטוציה על ידי לחיצה על Test בפינה הימנית שם יש לבחור שיחה שארעה בעבר ולאמת שאכן התנאי של האוטומציה תקין.
במידה ותרצו להריץ את האוטומציה על שיחות רטרואקטיבית ניתן ללחוץ על
שם ניתן להגדיר לטריגר הזה לרוץ מתאריך ועד תאריך שתרצו.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.