הגדרת מספר מקבל (Receiving Number)
מספר מקבל הוא המספר שאליו שיחה מנותבת כאשר הגולש מתקשר למספר קולבוקס. המספר המקבל יכול להיות טלפון נייד, טלפון נייח, ואפילו מוקד שירות.
הגדרת מספר מקבל
- בתפריט הראשי לחצו על Numbers -> Receiving Numbers.
- מצד ימין למעלה, לחצו על New Receiving Number.
- General - בחרו את הקידומת הבינלאומית המתאימה, והזינו את המספר שאליו תרצו לנתב את השיחות. זכרו, כאשר יש קידומת 972 יש להשמיט את הספרה הראשונה במספר הטלפון. למשל, במקום 972-0505-555-555, יש לכתוב 972-505-555-555. באפשרותכם להוסיף תיאור (description). לאחר מכן לחצו על Save & Continue.
- Dial Extension - במידה והמספר המקבל הינו מספר עם שלוחה, באפשרותכם להגדיר את השלוחה אליה יש לחייג. להגדרת שלוחה לחצו על click to add a custom dial extension. הכניסו את השלוחה הרצויה ואת העיכוב (delay) לפני החיוג לשלוחה. לאחר מכן לחצו על Save Changes.
- Advanced Whisper Settings - לחישה היא הקלטה שמושמעת למספר המקבל בעת מענה לשיחה. באפשרותכם להוסיף לחישה על ידי לחיצה על click to configure advanced whisper settings. סמנו ב"וי" את "skip the receiving whisper..". לאחר מכן, העלו את ההקלטה שברצונכם להשמיע על ידי לחיצה על האייקון של הענן. במידה וברצונכם להשתמש בלחישה באנגלית, תוכלו להזין את הטקסט בשדה במקום הטקסט "Leave blank for no message". לאחר מכן לחצו על Save Changes.
- Scheduled Routing - באפשרותכם להגדיר באילו שעות המספר המקבל זמין. למידע נוסף על הגדרת schedule. במידה וכבר מוגדר לכם לוח זמנים, בחרו את לוח הזמנים המתאים מתוך הדרופ דאון ולאחר מכן לחצו על Save Changes.
- No-Answer Routing - באפשרותכם להגדיר מה קורה במידה והמספר המקבל אינו עונה לשיחה. ברירת המחדל היא ניתוק השיחה. אפשרויות נוספות כוללות: חיוג למספר חלופי (המספר החלופי חייב להיות מוגדר כבר כמספר מקבל), תפריט קולי קיים, תור (Queue), או ניתוב חכם (Smart Route).
- Agent - באפשרותכם לקשר את מספר הטלפון למשתמש הקיים במערכת. בחרו את המשתמש הרלוונטי מתוך תפריט הדרופ דאון ולחצו על Save Changes.
- Tagging Hours - תיוג שעות מאפשר תיוג אוטומטי של שיחות על בסיס שעות פעילות. על מנת להגדיר תיוג שעות, בחרו את הschedule הרלוונטי (עליו להיות קיים כבר במערכת). לחצו על Save Changes.
קישור מספר מקבל למספר מעקב
- על מנת לקשר את המספר המקבל למספר המעקב, לחצו על Numbers -> Tracking Numbers.
- לחצו על Edit לצד המספר שעבורו תרצו להגדיר את המספר המקבל.
- גללו לאזור של Dial Routing ולחצו על תפריט הדרופ דאון של "How would you like to route your calls?". בחרו באפשרות של "Dial Receiving Numbers". לאחר מכן לחצו על "Add receiving number". לחצו על האייקון של זכוכית המגדלת ובחרו את המספר המקבל הרלוונטי. לחצו על Save Changes.
- באפשרותכם לבחור כמה מספרים מקבלים. במידה ובחרתם באופציה זו, יופיע לכם תפריט דרופ דאון עם אפשרות לבחירת דפוס החיוג. לסיום לחצו על Save Changes. אפשרויות הבחירה הן:
- Simultaneous - מחייג לכל המספרים במקביל. שמו לב, תחת הגדרה זו ה"no answer routing" לא יעבוד.
- Round Robin - מחלק את השיחות באופן שווה בין המספרים המקבלים
- Sequentially - מחייג למספרים לפי סדר הופעתם ברשימה. השיחה הראשונה עוברת למספר הראשון, שיחה שניה בו זמנית תנותב למספר השני ברשימה.
- Least Connected - מחייג למספרים שזמינים באותו הרגע.
נתקלתם בבעיה במהלך ההסבר? תמיד תוכלו לפנות אלינו באימייל support@callbox.co.il או בטלפון 09-3741111
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.